fredag den 16. februar 2007

Irriterende!!!

Her går man og svælger lidt i sit eget sortsind. Nyder at gå og være lidt gal, og har alligevel taget den vandfaste mascara på, så man kan også bare tude løs. Og så ringer kæresten, og efter ganske få minutters samtale, tager man gudhjælpemig sig selv i at sidde og smile. Smile!!!! Det er jo ligesom ikke det der er meningen med at være pms'et, vel? Det er jo meningen at man skal sidde og nyde at have det så elendigt, og så kommer han bare der og er sød og sjov og dejlig og alt muligt. Spasser!

Søde, sjove, dejlige spasser...

13 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Nej nej nej, tør smilet væk igen. Den slags går virkelig ikke.
Har du ikke en sørgelig film, du kan se?

(Åh Gud, hvor jeg dog svælger i din pms-blog lige nu)

Miss Blue Eyes sagde ...

:D Jeg prøver at finde en film som virkelig kan gøre mig sur og ked igen...

Man skulle lave støttegrupper for pms'ede kvinder. Så kunne man mødes og spise chokolade og være urimelige sammen. På den anden side kan det godt være at jeg ville gå lidt amok, hvis man lukkede mig inde i et rum med 10 andre urimelige, hysteriske kvinder lige nu. Vi ville udslette os selv :o)

Anne O'Manne sagde ...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA... Jeg ser verdens undergang for mig - klart og tydeligt.

Miss Blue Eyes sagde ...

Hmm...gud ved om man skulle slette de her kommentarer? Tænk hvis en lille ond mand med planer oma t overtage verden læste det. Det ville være den perfekte måde at udryde alle menstruerende kvinder...

Anne O'Manne sagde ...

Han tør ikke gøre noget - jeg overfalder ham med min usynlige kniv.

Miss Blue Eyes sagde ...

Nå ja... Vi laver vores egen kvindehær. Den ville uden tvivl kunne overvinde alle andre hærer i verden :D Kvinder med pms... den ondeste og stærkeste hær i verden!

Anne O'Manne sagde ...

Ja, men kun indtil hele hæren skal holde tudepause, fordi de så en toiletpapirsreklame med et lille ultrasugende lam.

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha ha ha ha! Du er fandme god! Du har reddet min aften fra latterlig tv-underholdning med Master Fatman og pinlige danske film.

Anne O'Manne sagde ...

Stor tak i lige måde.
Jeg tror, jeg kommer til at fnise mig igennem næste omgang pms.

Hey, måske skulle vi sælge filmrettighederne til vores korrespondance? Vi har altså fat i noget, der ligner et hit med pms-hæren og spjættefitness.

Miss Blue Eyes sagde ...

Bestemt!!! Der er muigheder!

Den lille mand som vil overtage verdensherredømmet skal være... Rowan Atkinson!!!!

Men vores hær skal bestå af ynkelig udseende bridget jones-look a likes med joggingtøj og chokoladecravings.

Anne O'Manne sagde ...

Nå, men så kan det ligefrem være, der er en birolle til mig?

Miss Blue Eyes sagde ...

Det kunne være at vi to bare skulle spille generalerne :o)

Anne O'Manne sagde ...

HAHAHAHA...
Ja, et sæt hidsige generaler, der prøver at løse alt med tårer og hysteriske spjæt.