lørdag den 17. februar 2007

Kan jeg tillade mig at blive lidt ked over...

... at kæresten ikke har givet lyd fra sig siden i eftermiddags? Jeg er normalt ikke sådan at jeg kræver sms'er konstant og hele tiden, og jeg kan sagtens gå en hel dag og aften uden at høre fra ham (selv om jeg dog ikke rigtig plejer at skulle gøre det, da han er ret god til at sende en hilsen eller tre i løbet af dagen). Lige nu synes jeg bare godt lige at han kunne tage og være bare lidt omsorgsfuld... Lige tjekke om jeg er ok, og sådan... når det nu er hans fucking skyld at jeg ligger her, i stedet for at stå i en bar og tylle GT på bossens regning.

Er det bare mig der stadig er pms'et?

10 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Det er bare så typisk mænd, det der. De tror, de gør én en tjeneste ved at give lidt luft. Og så bliver de helt forvirrede, når man forsøger at forklare dem, at det ikke helt hænger sådan sammen.

Sådan noget bliver jeg også ked af. Både med og uden pms.

Miss Blue Eyes sagde ...

Pokkers til mænd... hvorfor kan de ikke bare tage det skide tankelæser-kursus????
Det kan da godt være at jeg har sagt at jeg ikke gider have ham her i aften, men det betyder sq da ikke at han skal være ligeglad...

Hovsa... der skrev han... :o) Lidt sød besked... hmm... det var ellers lige så hyggeligt at bitche lidt.

Anne O'Manne sagde ...

Hahaha... det er jo sådan det er. Man når lige at bitche, og så skriver de, så man kan få lidt dårlig samvittighed.

Men dejligt du hørte fra ham.

Anonym sagde ...

Han tør da ikke Miss. Han får jo bare bidt hovedet af ;-D

Miss Blue Eyes sagde ...

Jeg har altså ikke dårlig samvittighed....burde jeg have det? Jeg synes stadig godt at han kunne udvise lidt mere omsorg end han gør. Selv om han skrev før.

Miss Blue Eyes sagde ...

Anita:
Årgh.... så streng har jeg da ikke været. Og helt ærlig. Fjolset var så fuld at han hoppede på mit knæ. Og han kunne slet ikke huske det i morges. Jeg måtte rent faktisk genfortælle hvad han havde lavet da han kom hjem...

Har jeg været streng?

Anonym sagde ...

No need to have dårlig samvittighed her ;o)

Miss Blue Eyes sagde ...

Hmm... det føler jeg faktisk heller ikke. Føler heller ikke at jeg har været streng eller urimelig. Jeg synes bare at han skulle være lidt mere omsorgsfuld. Punktum.

Anne O'Manne sagde ...

Du skal da på ingen måde have dårlig samvittighed. Og han skulle absolut have været mere omsorgsfuld.
Nå!

Anonym sagde ...

De eneste der skal have dårlig samvittghed er mænd der i fuldskab smadrer ens knæ, og derefter ikke giver lyd fra sig. Hvorfor sidder han ikke og håndfodrer dig med is?? Ved godt du har sagt, du ikke gad ha ham der i aften, men alligevel...