onsdag den 7. februar 2007

Ting man IKKE skal gøre:

Man skal ikke gå og tænke så store tanker, at man falder over sine egne ben. Bang, slam, brækket fod.

Man skal ikke drikke sig så fuld at man pludselig finder sig selv siddende nøgen... i en spa... med sin meget nøgne underviser!

Man skal virkelig tjekke hvem man sender saftige sms'er til. Kom til at sende en som detaljeret udpenslede hvad jeg havde lyst til at gøre ved hans pik... til min professor.

Man skal ikke tro at man kan borer huller i væggen, sådan lige på øjemål, og så forvente at det passer. Og når man så har konstateret at det ikke går godt, første gang, så skal man ikke tænke; "Den skal bare lige sådan ca en tommelfingerbredde mere til højre" og så gøre det igen.

Man skal IKKE foreslå sin svigermor en buttplug, for det ville hun virkelig have godt af (hun var lidt snerpet). Det gavner ikke forholdet til hverken kæresten eller svigermor. Gud ske lov er de begge ex'er nu.

Man skal ikke lige stikke i et par gummistøvler og en lang frakke (og intet andet!!!) når man skal ud med hunden... og så glemme nøglen. Måtte ringe på inde hos det søde ældre ægtepar der boede ved siden af, og de forstod ikke hvorfor jeg dog ikke ville have jakken af. Kunne dårlig sige; "Fordi jeg ikke har barberet bikinilinien og den slags vil jeg helst have første gang en ny ser min mis "

Man skal IKKE fornærme redaktøren af studiebladet, når det er hende der har kameraet, man selv er møgstiv og hun bestemmer hvilket billede der kommer på forsiden... og slet ikke når redaktøren er mig!

Uh! Man skal forresten heller ikke forsøge at slukke mindre ildebrand med sin ret stærke drink... Puf! Mindre ildebrand forvandlet til større ildebrand....

Ingen kommentarer: