onsdag den 7. februar 2007

Weeee!

I morgen skal jeg til London! Med Lækkerkæresten! Jeg gav ham turen i julegave, og vi har godt nok gået og sukket over hvor længe der var til. Men pludselig er det nu, og jeg skal til at pakke osv. Jeg glæder mig så vildt meget. Han skal møde bedsteveninden nr 2 (da hun hedder stort set det samme som Blondie (meget forvirrende!) men dels ikke er blond og dels jo ikke kan hedde det samme her, kan vi jo kalde hende Latina...) med dertilhørende mand og barn. Og så skal den ellers stå på tid til at slappe af og nyde hinanden, en masse shopping (jeg har faktisk fundet en mand der elsker at shoppe), lidt kulturelt, store fadøl på mørke pubs, en konkurrence om hvorvidt cider er bedre end øl (hvilket jeg jo mener at det er), lækre middage på hyggelige små restauranter, en masse kaffe på Starbucks (oh, hvem kan dog være andet end lykkelig det sted?), noget hygge med Latina & mand, et par byture med de rige og kendte, en masse lange gåture og sidst, men ikke mindst; usandsynlig meget sex!

Det bliver skønt!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du har det fedeste liv.... :-) tillykke med det... jeg tror vi er mange der er misundelige... husk at nyde det...

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha, det fedeste liv...

Hmm... det ved jeg ikke om jeg har (og hvorfor skriver jeg nu det? Er det janteloven som alligevel gør sit indtog, på trods af at jeg har svoret at holde den fra livet?) men jeg er faktisk temmelig tilfreds. Jeg er dog af den overbevisning, at man skaber sin egen lykke.

Så lad mig sige det sådan; Jeg er meget glad for at mit liv ser ud som det gør, men jeg arbejder også for det... With a little help from my friends. Og bare rolig; jeg nyder det i fulde drag :D

Anonym sagde ...

Fuck janteloven my dear ... NYD det... du har selv skabt dit liv og så har du fortjent at nyde... længere er den ikke...
Hils London....:-)