torsdag den 1. februar 2007

Glimmer


Inspireret af hende her, kom jeg pludselig i tanke om hvor glad jeg er for glimmer. Ikke bling-bling-diamant-glimmer (okay, okay skulle nogle få lydt til at forære mig diamanter, ville jeg jo nok også blive temmelig glad for dem... både diamanterne og personen der forærer) men sådan noget glimmer som sidder på... ja, altså sådan noget glimmer som... Aj, I ved sq da godt hvad jeg mener! GLIMMER!!!!!

Og når jeg tænker på glimmer, tænker jeg på Sonny. Mest fordi jeg altså glimter meget af glimmer når vi er sammen. Og det gør jeg fordi han altid har en glimmerspray med i håndtasken, som man lige får et sprøjt med, hvis man nu selv har glemt at putte noget på. Hvilket man jo nok oftest har...
Det betyder at ALT i mine omgivelser glimter når jeg har været sammen med Sonny. Og nu skal han bo i min lejlighed i adskillige dage, hvilket sikkert resulterer i at, mine katte, min kæreste, min elskede sofa, alt mit tøj, mine sko og faktisk hele resten af lejligheden vil være syltet ind i glimmer. Det bliver sjovt...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kan der være chancer for et foto af Packman med glimmer?

Miss Blue Eyes sagde ...

Pacman vil forbande den dag, du gav mig den ide!

Hold fast, hvor ville han være flot med lidt glimmer på. Ikkke at han ikke er flot nu, for det er han jo ;o)

//Miss Blue Eyes, der febrilsk leder efter sin spraylim og lidt glimmer