onsdag den 14. februar 2007

Turens fangst

Jeg har gået og pakket lidt ud her til formiddag. Og slap da af, hvor har jeg købt meget og brugt mange penge. Og alligevel synes jeg egentlig at jeg plejer at købe mere... Nå, her er listen:

9 bøger
12 par trusser
6 Burts Bees
2 store klodser sæbe
3 balsamer
2 shampoos
1 hårdimsecreme til at smøre i håret... bliver lææækkert!
7 blade (I ved, Vogue, cosmo osv)
1 cigaretholder fra Octopus (som skal bruges til mine kreditkort... jeg ryger jo ikke)
4 dvd'er (RENT, Pianisten, De fortabte børns by & The Woodsman)
2 par støvler (de er SÅ fede, skal nok tage nogle billeder af dem og smide dem på)
1 par sko (dem skal I selvfølgelig også have billeder af)
1 Ansigtsvask (som heller ikke kan fåes derhjemme)
1 Håndcreme (ditto)
1 Parfume (Paul Smith's Extreme)
2 Halsbånd til Tyttebøvserne (Så fine! Der er Swarowskikrystaller på! Totalt homokatte...)

Ingen kommentarer: