mandag den 5. februar 2007

Rockstjernen

I fredags var jeg ude og høre Lækkerkæresten give koncert. Selve stedet, og bandet før ham, var totalt røvballe. Men hvor var han bare dejlig. Han stod der, midt på scenen og skrålede sine lunger ud, og jeg sad på første række og følte at han sang dem kun til mig. En gang imellem fik jeg lige et af de der fantastiske smil, og så forsvandt alle de andre.
Jeg lever gerne efter det motto at man kan ikke være overdressed, så længe man ser godt ud. Så jeg troppede op i mine fine guldstiletter og lækker kjole. Jeg så, i al beskedenhed, brandgodt ud, men skilte mig noget ud fra de andres træsko og Mickey Mouse-bluser... Okay, helt så galt var det måske ikke, men det var altså lidt røvballe...

Jeg ville gerne fylde hele bloggen op med billeder af min rockstjerne, men så ryger den anonyme vinkel vist lidt.

Ingen kommentarer: