lørdag den 17. februar 2007

Hjemme igen

Så har jeg været en tur på skadestuen. Jeg gad ikke have ham med, så fortalte ham ikke at jeg tog derud. hvilket han var noget fortørnet over, for han er meget flov, og vil helst bære mig rundt lige nu.
De sagde at der nok var tale om en kraftig forvridning, men at de ikke ville undersøge det grundigere, når jeg alligevel skulle åbnes op om nogle uger.
Så blev jeg sendt hjem igen, men ordre om at holde mig i ro de næste par dage. Så kollegaerne må feste uden mig. Øv...

12 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Æv! Hvor urimeligt.

Rigtig god bedring.

Miss Blue Eyes sagde ...

Taaak...

Anne O'Manne sagde ...

Hey, så kan du jo godt beholde det slappe tøj på (ok, det var vist en slap trøst).

Og få ham nu til at servicere dig ;-D

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha, jeg tænkte faktisk selv på det, da jeg kom hjem fra skadestuen og trak i joggingbukserne og hætteblusen igen. Tænkte at jeg ville skrive at din forudseendenhed (hedder det det?) faktisk var imponerende god.
Skal vi ikke bare aftale at joggingtøj er den nye sort, bare for i dag?

Han skal ikke servicerer mig... jeg har bedt ham om at holde sig væk. Ved ikke om det er dumt. Han ville meget gerne komme. Tiggede faktisk om det. Men gider ikke lige at forholde mig til ham lige nu. Ville ha' lov til at sidde og skumle for mig selv, mens jeg alligevel var lidt glad fordi DR genudsender Grand Prix finalen, som jeg gik glip af. Har sagt at han kan komme i morgen.

Anne O'Manne sagde ...

Hvis du ikke gider forholde dig til ham, er det da helt klart bedst, han bliver væk. Du slipper for at blive irriteret, og han slipper for at blive spjættedolket (altså hvis du overhovedet kan spjætte på ét ben?).

Joggingtøj er helt klart den nye sort i dag. Men jeg har lovet mig selv, at det skal se anderledes ud næste weekend (som om...).

Sender lige 40 kilo chokoladeovertrukket god bedring til dig.

Miss Blue Eyes sagde ...

Jeg kan helt klart spjættedolke (og DET er i øvrigt et superfedt ord... kan man få det indarbejdet i det danske sprog?) med ét ben. Og jeg har faktisk en fortid med karate, så jeg ser mig selv stå der på ét ben, som karatekid da han havde skadet benet, og alligevel sparkede modstanderen i gulvet. Så det er nok bedst at ham Lækkerkæresten bliver væk :o)

Næste weekend... hmm.. der skal jeg i sommerhus, så der kommer den helt sikkert til at stå på joggingtøj igen. Pokkers... begynder at føle mig lidt sørgelig-amerikaner-agtig (uden egentlig at have noget imod amerikanere, så ser jeg sådan en stor tyk whitetrash-mama for mig).

Hvis nu Lækkerkæresten forlader mig, efter jeg har indtaget dine 40 kg chokoladeovertrukket søde tanker, så agter jeg at bebrejde dig et kort stykke tid. Bare så du ved det ;o)

Anonym sagde ...

Kan du så øjeblikkeligt ringe til Lækkerkæresten! Og få lidt opvartning!
Han gjorde det jo ikke med vilje!
Tsk..tsk..Stop den frk.-adfærd ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha. Godt ord igen 5-6. Men jeg ved godt at han ikke gjorde det vilje. Jeg ved også at han er forfærdelig ked af det. Og jeg er faktisk ikke rigtig sur på ham mere. Nærmere bare lidt ærgelig. Jeg fik nogle fine piller på skadestuen, så ikke engang smerten er så slem mere.
Men han er til et arrangement som han har glædet sig til længe, og jeg kan godt klare mig selv. Så jeg vil ikke tilkalde ham, bare fordi jeg vil have sushi og selskab (selv om begge dele nok ikke ville blive afvist, hvis det stod der). Han kan varte mig op i morgen. Han skal ha' lov til at nyde sin dag/aften med vennerne.

Jeg sidder og prøver at lære Tyttebøvserne at hente sushi, og Pacman at give mig fodmassage... indtil videre viser ingen af dem de store talenter i den retning.

Anonym sagde ...

Hvis Pacman lærer fodmassage, så må det foto-dokumenteres! Kan du iøvrigt ikke snart smide et foto på bloggen af ham?
Han må være teenager nu?
Ville så gerne se om han er lige så stor og flad, grøn, som ham du viste tidliger ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Jeg har lige lånt et kamera, så jeg lover at der snart kommer et par billeder af ham. Han er blevet stor. Han spiser pickies nu (nyfødte mus). Men han er nu ikke helt så stor som det billede jeg smed af den anden. Til gengæld er han meget smukkere :o) Overvejer at melde ham til sådan et dyremodelbureau, for han er da den smukkeste af alle frøer!

Anne O'Manne sagde ...

Med den baggrund kan du jo undervise i spjættedolkning.
Sig lige til når du starter første hold, for selvom jeg allerede er en slags ekspert, kan jeg altid udvikle min spjætte-teknik.

Det er ok, du bebrejder mig det, hvis lækkerkæresten ikke kan klare chokolademosten. Mine skuldre kan bære det - især hvis det er chokoladeovertrukne bebrejdelser.

Miss Blue Eyes sagde ...

Ku' være man skulle grundlægge sin egen kampsport: Spjættedolkning! Sensei Anne og Sensei Blue Eyes

Lige nu kan jeg ikke sige nej til alt den chokolade på grund af eventuelle forstyrrelser hos Lækkerkæresten. Jeg synes at han er lidt dum, så chokolade vinder over ham i aften.

Men jo, selvfølgelig ville mine bebrejdelser være chokoladeovertrukket ;o) Det burde være en lov, ikk? Alle bebrejdelse (og lignende ubehagelige ting) skal altid være overtrukket med den lækreste chokolade! Punktum!