mandag den 26. februar 2007

Cider

Må i øvrigt lige fortælle at der er stor risiko for at jeg bliver alkoholiker. Jeg fandt nemlig ud af, at man i Inco, kan få cider. Mange slags cider! Jeg købte selvfølgelig min elskede Strongbow, en engelsk cider med en alkoholprocent på 5,8%.

Men fandt også adskillige forskellige af de svenske cider Rekorderlig, med en alkoholprocent på 4,5%.

Strongbow smager altid fantastisk, men jeg må indrømme at Rekorderlig kan drikkes som saftevand. Det smager så fuglene synger! Hvis man tager en slurk og lukker øjnene kan man høre fuglene synge, dufte nyslået græs og bøfferne ovre på grillen. Det er ren sommeraften! Orgh manner, dem kommer jeg nok lige til at købe lidt flere af!!!!

4 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Uuuuhmmm... cider!

Jeg synes bare, jeg bliver så pokkers fuld af det (mumlemumle... noget med at falde i søvn på et toilet... mumlemumle... og blive fulgt hjem af udsmideren... mumlemumle)

Miss Blue Eyes sagde ...

Jamen det er helt fantastisk! Jeg blev slet ikke fuld af det!

...

...

Eller... altså... jeg synes slet ikke at jeg blev fuld. Lækkerkæresten synes jeg blev ret fuld. Men hvad ved han... Cider er fantastisk og ejg er overbevist om at mit speciale bliver langt mere interessant, hvis jeg drikker cider hver dag :D Aj, det er nok ikke så godt. men jeg kan altså virkelig, virkelig, virkelig godt lide det.. Det har alle forstået nu, ikk?

Hey... han der udsmideren, der fulgte dig hjem... Var det et godt score trick? ;o)

Anne O'Manne sagde ...

Jeg er blevet lidt i tvivl: Kan du egentlig lide cider? :-p

Haha... nej, ikke et godt scoretrick. Men han var en rar mand, der sørgede for, at jeg sprang køen over for eftertiden - og kom gratis ind :-D

Miss Blue Eyes sagde ...

He he... jeg skjuler min ciderfetish godt, ikk?