fredag den 16. februar 2007

Pms

Jeg er pms'et. Jeg synes alle mennesker i hele verden er de dummeste i hele verden (... øhm... flot retorik, kloge!). Jeg synes al musikken i radioen er dum, og alle mine cd'er er endnu dummere. Min lejlighed er grim, og mit hår er dumt. Min kæreste er dum fordi han ikke har skrevet en sms til mig endnu. Han er også dum, bare fordi han er dum. Og min familie er dum og alle mine venner er dumme. Ikke på grund af noget specielt, det er de bare. Og mine katte er også dumme, for de går rundt og spinder og tror de er lækre. Og når alt og alle nu er så dumme, er der ikke andet at gøre end at tude...

Jeg hader at være pms'et...

Jeg tror faktisk også andre hader mig når jeg er pms'et...

Det kan jeg godt forstå... jeg hader også mig selv når jeg er pms'et...


Kæft, jeg gad godt være mand en gang imellem. Så kunne man bare klø sig i bollerne, slå en bøvs og så var det overstået.

3 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Nu er jeg også dum, for det er ikke pænt at grine af andres pms. Men jeg kom altså til at grine en lillebitte smule af din pms - og kun fordi jeg kan se, vi har en hel del tilfælles.

Nu er det heldigvis overstået for mig for denne omgang.

Du har fortjent chokolade. Det har du virkelig!

Miss Blue Eyes sagde ...

Meget chokolade!!!!! Og nej, det er ikke pænt at grine af andre der har pms... Men jeg er ikke så langt ude at jeg har mistet min selvironi, så kan godt grine lidt af mig selv også... Når ingen ser det!

Anne O'Manne sagde ...

Men det er nemmere at grine, når det er overstået.
I mit tilfælde står s'et i pms absolut ikke for selvironi (men det er altså en stor hemmelighed. Lad det endelig ikke slippe ud).