torsdag den 31. maj 2007

For meget

Der er simpelthen for meget nu for tiden. Jeg er stadig møgsyg, men livet går videre og jeg kan ikke længere tillade mig den luksus at slappe af under dynen. Derfor sætter jeg min lid til hostesaft, treo og hexokain, og tager så på job/sætter mig og skriver/er social.

Ikke altid går det godt. I går blev jeg sendt hjem fra arbejdet, da jeg vist var ved at besvime oven på en kunde.

De næste par dage står på adskillige fødselsdage og et familietræf med 30-40 mennesker. Superhyggeligt... men nok mest hvis man havde overskud til at smile. På søndag efter familietræffet kører Lækkerkæresten mig op i sommerhuset, og så tager jeg lige en uge mere der.
Det bliver sikkert ikke til megen bloggeri før jeg er tilbage, men så er jeg sikkert også rask til den tid... Ses...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

God bedring, det er da øv. Intet overskud så. God tur i sommerhuset.

Christina sagde ...

æv det lyder ikke rart... god bedring og god tur, søde du. husk rødvinen!!

Anonym sagde ...

God bedring og god tur :)

Anne O'Manne sagde ...

Nej nej nej, du kan da ikke stadig være syg! Øv, det er jeg rigtig ked af at høre.
God bedring smukkeste stakling.

Og god tur!

| sagde ...

Tænk på at du så er rask, til når sommeren kommer!

Frk. Maj sagde ...

Håber turen i sommerhuset og solen har gjort dig godt. Og at du har fået skrevet en masse ;)