tirsdag den 8. maj 2007

Når man stadig er for træt til at fungere

Jeg skulle ha' været i Zoo med min elskede lille niece Frida i dag, men det er blevet aflyst pga udsigten til rædselsfuldt vejr. Det valgte min kære bror så og ringe og fortælle mig kl 7.42!!! Hvad sker der lige for småbørnsforældre?!? Hvad fik ham dog til at tro, at jeg var vågen på det tidspunkt???? Det var jeg ikke!
Nå, nu er jeg. Dog ikke vågen nok til egentlig at fungere ordentligt. Jeg har lige fået en nyhedsmail fra Sterling, hvor der stod: "Nye skidestinationer til vinter"

Det læste jeg som: "Nye skide-stationer til vinter".... Ja... jeg laver liiige en kop kaffe!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hahaha...det gjorde jeg så også :o) Sæt lige en kop på til mig også...

Anne O'Manne sagde ...

Det skal da vist læses på den måde. Jeg har ihvertfald meget svært ved at læse det som andet end skide-stationer - og det kan da umuligt være mig, der er noget galt med... eller noget.

Frk. Maj sagde ...

HAHAHA - og se lige hvad klokken er nu.. jeg læste det oss som skide-stinationer...

Ja, småbørnsforældre regner med at alle står op, har været på legepladsen osv. osv. lig'som dem.. og selvfølgelig har man det når man ikke har børn!..

Zette sagde ...

og også mig. Jeg tænkte straks på noget med at gå på potten.
Så nu er det vist afgjort - kan kun læses sådan, så mange kloge hoveder kan ikke tage fejl!