tirsdag den 22. maj 2007

Jeg er syg..

Nogen har placeret mit hus oven på en kæmpestor karrusel. Det er den eneste logiske forklaring, for det hele kører rundt for mig. Jeg hoster og snotter og er svimmel og øv.

Tror også jeg har feber for får sære associationer. Lækkerkæresten ringede lige og fortalte at vicedirektøren har givet ham lønforhøjelse, og straks begyndte jeg at tale om Miamivicedirektøren og at han nok boede på en båd og havde en krokodille, og om han gik i hvid blazer med opsmøget ærmer. Lækkerkæresten synes jeg lød lidt mærkelig og jeg gik i seng igen...

Jeg går i seng igen.

Men dejligt med Lækkerkærestens nye løn... Nu skal vi bo i et slot og køre i limo og ha små kinesere til at lave alt for os. Og vi skal til middag hos dronningen og jeg skal være en fin dame og kun gå med hat. Og vi skal flyve verden tyndt i vores private fly, mens jeg sidder med en lillebittte hund der har tøj på, og får manicure. Ligesom Paris Hilton. Men jeg vil ikke i fængsel, ligesom Paris Hilton.
Men måske er et par tusind om måneden ikke helt nok til det...

3 kommentarer:

Pernille sagde ...

Jeg er altså ikke helt sikker på at du er voldsomt velkommen til middag hos dronningen, hvis du *kun* har hat på ;-)

Rigtig god bedring :-)

Zette sagde ...

øv til dig og tillykke til kæresten - eller tillykke til jer begge - men du bør nok sove en god del, før du gir dig i kast med ret mange af dine planer...

Anne O'Manne sagde ...

Har du fået det bedre? Ellers rigtig god bedring!