torsdag den 24. maj 2007

Glæder mig!

Har lige siddet og sukker over udsigten til at flytte ind i vores nye lejlighed. Og så tænkte jeg lige... Vil I se den? Den er her!
Ser det ikke bare fint og lækkert ud? Jeg fortæller selvfølgelig ikke hvilken en der er vores, men man kan se den på flere af billederne, og interiøret er som på billederne.
Glæder mig så meget til at flytte. Primært fordi jeg skal flytte ind sammen med Lækkerkæresten. Det er sjovt, de gange jeg før har flyttet sammen med en kærester, har været ret anderledes. Det har mere været sådan: "skal vi flytte sammen?" "Okay", og så vupti er vi flyttet sammen. Lækkerkæresten og jeg har nu snakket om det et par måneder, og fik vores lejlighed for halvanden måned siden. Og vi skal først flytte ind om to en halv måned. Det betyder at vi får snakket om en hel masse ting, som jeg tidligere først har fået snakket om, da man stod i situationen. Det er rigtig dejligt. Og så glæder jeg mig bare mere, end jeg nogensinde har gjort før.

10 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

Kan godt forstå du glæder dig - at i glæder jer. Det ser super lækkert u :-)

Anne O'Manne sagde ...

Jeg ser bare SÅ lækkert ud. Jeg tror sgu, jeg flytter med jer. Det har I vel ikke noget imod? Jeg skal nok være stille og sådan noget.

Christina sagde ...

for syv sytten hvor er det fantastisk ud :-) kan så absolut godt forstå at du glæder dig...


anne... jeg ved godt at du har fået nyt billede på og alting, og du er formidabelt lækker... indrømmet! men kunne du ikke kommentere på miss blue eyes fantastiske lejlighed i stedet for dig selv :P

Miss Blue Eyes sagde ...

Miss Mikkelsen: Ha ha ha. Jeg måtte også lige gennemlæse mit indlæg igen, for mente bestemt at jeg havde skrevet om lejlighedens lækkerhed, og ikke Annes. Men okay, hun ER jo lækker, og hvis ikke VI siger det tit nok, må hun jo selv få flettet det ind.

Anne: :-P Når du nu ser SÅ lækker ud, må du selvfølgelig gerne flytte med. Du kan bo i walk-in skabet ;o)

Anne O'Manne sagde ...

Hahahahaha... Ups. Jeg er blevet en sjuske til at gennemlæse inden jeg trykker "send".

Kan vi ikke bare hurtigt og diskret erstatte "jeg" med "det"? Og så taler vi ikke mere om den sag!

Miss Blue Eyes sagde ...

Nix, det kan vi ikke Anne. For det første ville det gøre hele TO andre kommentare uforståelige... og for det andet ville det betyde at vi ikke kunne drille dig med det. Og DET går jo ikke, vel?

Og sidst, men ikke mindst; som næsten-psykolog er jeg nødt til at gøre opmærksom på det der kaldes et "freudian slip". Skal jeg analyserer dit slip eller vil du selv?

;o)

Anne O'Manne sagde ...

Jeg har alligevel aldrig troet på det der analyse-noget... eller det der. Nå!

Nu vil jeg heldigvis bare sidde her for mig selv og være temmelig rød i hovedet.

Miss Blue Eyes sagde ...

Fornuftigt Anne. Og mellem os sagt; analyse er også noget fis. Eter 5 år på psyk-studiet kan jeg betro dig de mest kraftfulde terapiredskaber:
- Briller, der kan tages af så man ser tænksom ud
- En blok man kan tegne krusseduller på, så det ser ud som om man noterer vigtige ting
- Evnen til at sove med åbne øjne
- Sætningen: "Så det jeg hører dig sige er..." hvilket gør at selv den mest hardcore skeptiker pludselig føler sig meget forstået.

Easy-peasy. Alle kan blive psykolog! At man så kalder det analyse, at genfortælle den sammehistorie som klienten lige har fortalt, men lidt andre ord. Det er bare fup.

Men sig ikke jeg har sagt det til nogen ;o)

Anne O'Manne sagde ...

Hahahahahaha... Jeg siger ikke en lyd!

Anonym sagde ...

Ha ha miss blue eyes :-)
Lækker lejlighed iøvrigt.