tirsdag den 8. maj 2007

Miss Blue Eyes vs. George

Hold kæft, mine venner prioriterer dårligt!!! Jeg har jo planlagt en tur til Århus, og forventer at alle mine venner derovre står klar med middagsinvitationer, byture og poppende champagnepropper. Og hvad får man så?
"Aj hvor hyggeligt, men jeg kan altså ikke den dag, jeg skal til George Michael-koncert"
"Øv, det er den dag jeg skal til koncert"
"Hmm... jeg kan godt til frokost, men jeg skal til George Michael-koncert om aftenen"

Hør nu her! Drop så den koncert! Bare én af jer!!!! I kan alligevel ikke se noget, og lyden er sikkert også herredårlig! I skal lege med mig! Nå!!

9 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Du er simpelthen nødt til at tage til George Michael koncert! ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Nej, jeg er ikke *indsæt surmulende Miss*

Jeg har fået tilbudt en billet, men havde ingen penge... Suk, det er hårdt at være fattig studerende der bruger alle sine penge på fjollede glimmerting...

Anne O'Manne sagde ...

Æv!
Nå, men jeg kender ihvertfald nogen, der vist nok har planer om en slags bytur efter koncerten den 18., så du siger bare til, hvis du mangler nogen at skåle med ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Jeg vil altid gerne skåle!!! Men med mindre jeg finder nogen i den dumme by der ikke skal til den dumme koncert, ender jeg nok med at tage hjem fredag aften i stedet for lørdag morgen. Ellers skal jeg sidde alene fredag aften og vente på at alle jer dejlige mennesker bliver færdig med at synge Wham! Bam! I am your man!

Frk. Maj sagde ...

jooooo - du skal da blive til lørdag og så i byen med os bagefter...

Godt! Det er så en aftale ;)

Miss Blue Eyes sagde ...

Frk. Maj: Ha ha ha... hmmm... jeg tror det nu ikke. Bare tænk på hvor forfærdelig fuld jeg ville være, hvis jeg skulle sidde på en bar og vente i alle de timer koncerten vare... Jeg ville bestemt ikke give et godt førstegangsindtryk...

Christina sagde ...

hvis alt glipper er jeg klar på en drink fredag aften miss, jeg er heller ikke inviteret til det der george m... *indsæt endnu en surmulende miss*

Frk. Maj sagde ...

Bare rolig, vi er nok også lettere beruset når koncerten er ovre. Ta' Miss Mikkelsen på ordet - og så ses vi da bare fredag aften :-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Åh, I to frøkner... sikke I lokker. Men jeg tror nu altså nok at jeg tager tilbage til Djævleøen fredag, efter min vejledning. Jeg er nemlig blevet inviteret til en fest hjemme i Kbh. Men hvor er I bare søde, sådan at tilbyde at tage en stakkels forladt københavner under jeres moderlige vinger ;o)