fredag den 25. maj 2007

Host, host, host

Kors hvor er jeg træt af det her. Jeg hoster og hoster og hoster. Jeg har så ondt i brystet, og jeg trækker vejret helt forsigtigt, for ikke at komme til at hoste.
Jeg har ringet og fået min lillesøster + date (stadig Lækkerkærestens ven... tror det er deres 4 date...Uuuuuhhhh!) til at tage på døgnapoteket for mig. I need drugs!!!

Jeg er simpelthen nødt til at få det bedre i morgen, for jeg har en lang dag foran mig. Jeg har lovet min mor at tage med til Malmø, hvor der er reptilmesse. Hun skal over og sælge nogle af sine mange leopardskilpadder, og jeg skal med (har i øvrigt lovet Lækkerkæresten at jeg ikke køber noget... han vil ikke have flere dyr). Så jeg bliver hentet her kl 8.00 og så går turen, med bilen fuld af skildpadder, mod det svenske.

Og nu sidder jeg så og skumler og venter på mine drugs.

4 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

Håber du snart er færdig med at hoste, og du får nogle rigtig gode stoffer.. Tænk hvis du gik hen og smittede nogle reptiler...

God tur og go' pinse

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring! Jeg tror ikke jeg turde tage på reptilmesse (jeg er rystende bange for slanger) - men jeg håber I får en hyggelig dag! :)

Miss Blue Eyes sagde ...

Frk: Ja, det ville djævleme ikke være godt! Jeg må hellere få hostet færdigt.

Stine: Det er lige netop slanger (og frøer og leguaner og skildpadder og geckoer) jeg har måtte love lækkerkæresten ikke at købe nogle af i morgen. Lad os bare sige; jeg kan ret godt lide dyr... næsten alle dyr!

Anonym sagde ...

Jeg kommer fra allergikerhjem, hvor de eneste dyr vi havde var sølvfisk på badeværelset ;) Jeg har været bange for krybdyr siden et traumatisk besøg i et terrarie som lille - nu er det dog ikke så slemt at jeg vågner med mareridt om natten hvis jeg har set en slange i tv. Men mit hjerte slår i dobbelt tempo når jeg ser de dyr. Egentlig tåbeligt, at man er så bange for nogle dyr man sagtens kan undgå når man bor i Danmark.

Jeg håber I får en hyggelig dag og får solgt i stedet for at købe ;)