fredag den 25. maj 2007

Man fik en sang

Skatte, skatte, skatte, skatte, skatte, skatte, skatte, skatte. Skat, skat!!!

Kan synges på "Batman"

Ja-ja... kom ikke og sig at min kæreste ikke er kreativ, talentfuld og musikalsk. Eller romantisk, for den sags skyld. Den sang har han lavet til mig, her til morgen. Han savnede mig i sommerhuset :o) Så nu går vi begge rundt og nynner: "Skatte, skatte, skatte, skatte". Jeg føler faktisk at jeg er ret heldig med ham.

Host-host... Jeg hoster stadig, så min sang er faktisk nærmmere noget i retning af: Skatte, skatte, host-host-host-host, skatte, host- host

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Heheh...som jeg selv lige har skrevet - er fjollede mænd bare et giga hit!!

Fornemt sådan med egen sang :o)

God bedring og god pinse...

Miss Blue Eyes sagde ...

Fjollede mænd er absolut skønne! Og når de oven i købet er fjollet på en måde som viser at de er vilde med en (som at skrive fjollede sange eller tage fjollede billeder på mobilen), jamen så bliver det sq da ikke meget bedre :-D

Selv god pinse til dig Sille. Og tillykke med manden, han lyder go ;o)

Anonym sagde ...

Sikke en sød kæreste! God bedring og god pinse :)

P.S. Jeg var lige ved at bestille et blad (boligmagasinet) sammen med to Tromborg-produkter. Jeg tøvede lidt og nu har jeg fået et brev fra PostDanmark om at der er kommet told på min pakke, så det var nok meget godt jeg ikke gjorde det alligevel... ;)

Miss Blue Eyes sagde ...

Stine: Det forstår jeg ikke. Der kommer da ikke told på en pakke når den er fra Danmark. Og det burde den da være hvis det er fra Boligmagasinet.

Har i øvrigt fået min lampe, men har ikke samlet den endnu. Det må vente til vi er flyttet. Men den er hvid og ikke gul, grøn eller blå som frygtet :o)

Anonym sagde ...

Jeg er vist ikke så god til at formulere mig helt klart: Jeg bestilte aldrig den lampe - jeg har købt en trøje på Ebay (USA) og det var den der er kommet told på. Øv.

Jeg kan godt forstå du venter med at samle den nye lampe - bliver da lækkert at flytte i ny lejlighed. De ser rigtig lækre ud!!

Anne O'Manne sagde ...

Fantastisk sang! Jeg har lige sunget den for den 3-årige, som satte sådan nogenlunde pris på den.

Rigtig god bedring, smukke du!