onsdag den 16. maj 2007

Aaaargh!

Stress!!! Normalt er vi 5-6 på arbejde. I dag er vi 2. Heldigvis er hende den anden der er her, fuldstændig håbløs. så jeg laver også hendes arbejde... Jamen er det da ikke dejligt! Jeg har nemlig så meget overskud nu for tiden, så kom da bare med lidt mere. Kom, lige dér er der lidt mere plads på min skulder. Bare læs på!
Ja, jeg er lidt sur.
Heldigvis tager jeg til Århus, over til veninden, når jeg har fri. Det skal nok blive hyggeligt at se alle hovederne derover. Men hvis jeg nu skal være helt ærlig, har jeg mere lyst til, og brug for, et par fridage i Lækkerkærestens arme. Men det må blive på et andet tidspunkt. Om alt for lang tid... De næste to uger ser vi hinanden 2 aftener. Suk, jeg glæder mig til den her travle periode er slut...

1 kommentar:

Anne O'Manne sagde ...

Åh, æv altså!

Der er da ikke noget værre end at arbejde med inkompetente mennesker :-(

Jeg kan godt forstå, at du har allermest brug for at slappe af med lækkerkæresten, men jeg håber, at du trods alt får nogle gode dage i Århus.