mandag den 14. maj 2007

Georgie! Here I come!!!

Har man lige verdens sødeste veninde når hun, efter en tlfsamtale hvor jeg klynkede lidt over en masse ting, sagde; "Ved du hvad. Jeg har en ekstra billet (af de dyreste!) til George Michael på fredag. Du lyder som om du kunne trænge til lidt opmuntring. Vil du ikke med?" Så hun inviterer til koncert. Fuck hvor er det bare skønt med sådan en veninde. Planer i Kbh fredag aften er hermed aflyst til fordel for Århus, Georgie og venindehygge.

Så alle jer tøser der lokkede med drinks bagefter. I siger bare hvor og hvornår, så kan vi skåle mens vi skråler Club Tropicana ;o)

3 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Jæææææs! Sikke en fantastisk veninde!

"Club Tropicana drinks of viiiiiiin"

(Ja, sådan lød det altså i min ører dengang, og jeg kan ikke finde ud af at ændre det, når jeg synger med)

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha ha ha, lige præcis sådan synger jeg den også... Så kan vi finde hinanden på den måde... bare lyt efter den version af sangen ;o)

Anne O'Manne sagde ...

Hahahaha... Ja, det er da smart.

Jeg kan alle sangene udenad - det er bare ikke helt på engelsk.