lørdag den 9. juni 2007

Hjemme

Siger jer det har været en god uge! Jeg har ikke fået skrevet helt så mange sider som sidst jeg var afsted, men til gengæld har jeg fået koblet en masse af det allerede eksisterende materiale sammen, og jeg synes virkelig at det hele tager fom nu. Og hvis jeg nu skal sige noget pænt om mig selv, så synes jeg faktisk at jeg har lavet nogle røvergode analyser!!!
Vejret har selvfølgelig været fuldstændig fantastisk, og jeg har tilladt mig selv en smule dasen i solen også. Et par af aftenerne kørte Lækkerkæresten op til mig efter arbejde, og så stod den på grillhygge, rødvin, ture langs stranden, badeture i solnedgangen* og en masse sex**.
I morges stod vi så tidligt op og kørte mod Roskilde og Dyrskuet. Vildt varmt. Mange mennesker. Lækker mad. Fine heste. Modbydelig store køer. Katte der ikke nået mine to til sokkeholderne i nuttethed. Alt i alt en god tur.

Nu er jeg så endelig hjemme igen. Lækkerkæresten er taget ud for at give koncert og jeg har lige bestilt mums indermad.


*Eller rettere: Han bade og råbte hysterisk at vandet ikke var koldt, mens jeg holdt håndklædet og tog billeder af hans forfrosne blå krop i solnedgangen.
** Og i den forbindelse vil jeg gerne undskylde til det midaldrende ægtepar der vadede ind i en saftig omgang, midt på stranden... Ja, vi ved godt at det vist er forbudt. Nej, vi skammer os ikke.

3 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Godt, du er hjemme igen. Det lyder som om, du har fået en masse ud af turen - og hvor dejligt, at Lækkerkæresten kom og var lidt blå for dig.
Jeg håber, du er sluppet helt af med det der sygdom.

Zette sagde ...

Velkommen tilbage MBE: har ikke lige tal, på hvor mange forgæves besøg, det er blevet til på din blog imens, men nu er du her jo igen!

Christina sagde ...

dejligt at have dig tilbage :-) lyder som en fantastisk tur... kunne godt trænge til noget lignende indenfor den nærmeste fremtid...