onsdag den 23. maj 2007

Snot, snot, snot

Jeg er stadig syg... Ikke helt så mange febervildelsesassociationer som i går, men stadig splattet. Har sagt farvel til Lækkerkæresten, der mener at det nu er hans tur til at tage i sommerhus, for at læse lidt. Han kommer først hjem igen mandag, og tanken om 5 (5!!!) dage uden ham, gør mig lidt trist. Men midt i tristheden skrev verdens dejligste Trond at han var i Kbh i morgen, og om jeg var med på en middag. Så nu skal jeg bare lige blive rask til i morgen aften, og så starter jeg pinsen med manér, med den sødeste nordmand jeg kender.

3 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

Rigtig god bedring - jeg håber, du er frisk til din nordmand i morgen.

Christina sagde ...

rigtig god bedring missy... håber du er frisk igen... min erfaring er, at nordmænd godt kan være high maintenance ;-)


(giver dig desværre fuldstændig ret mht. lækkerkæresten, ingen trøst herfra, erfaringen taler... 5 dage er for lang tid!!)

Miss Blue Eyes sagde ...

Tak for det Anne Og Frøken. Og ja, nordmænd kan ved gud var high maintenance. Og når man snakker om überbøssen og alle überbøsser, så kan jeg vist godt forestille mig at der ryger en enkelt cocktail med glimmerstads indenbords.