tirsdag den 8. maj 2007

SÅ raffi!

Jeg bliver SÅ festlig på lørdag! Der er jo den længe ventet Melodi Grand Prix Finale, og det skal jo fejres med manér. Så jeg holder fest med Glimmer & Glamour-tema. Jeg skal have min blå kjole på med fine glimtende palietter på. Men synes ligesom ikke at det var nok glimmer... Så i dag er der blevet investeret i en blå glimmerhårbøjle, sølvglimmer til øjnene og meget dramatisk lange vipper. Skal lige have et par glimmersko også, så er jeg klar!

DQ! I'm ready!!!!

Først skal vi lige holde fest på torsdag når der er semifinale... Vi krydser alle fingre!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Betyder det man er inviteret? Jeg har sølv glimmer sko :)

Anne O'Manne sagde ...

Det lyder dælme fanglimmertastisk!

Jeg synes da pludselig også, jeg mangler et par glimmersko.

Miss Blue Eyes sagde ...

Man mangler ALTID glimmersko! Med mindre man er Alice. Og ja, du er så ganske velkommen... hvis du tager glimmerskoene på! Det er du også Anne... med eller uden glimmersko ;o)

Christina sagde ...

har overvejet at skulle investere i en glimmerbolero, du har lige givet mig den perfekte undskyldning :D

Miss Blue Eyes sagde ...

Uh-uh-uh!!!! Glimmerbolero! Hvor fint! Sådan vil jeg også ha!!!! Så må du også gerne komme Frøken!