torsdag den 10. maj 2007

Ved at være lidt tynd og gennemsigtig

Kender I det, med at man kan strække sig så langt, at man bliver lidt tynd og gennemsigtig? Sådan tror jeg at jeg har det nu for tiden.
Dels er der alt det med min morfars sygdom, og min chefs død. Og dels er der specialet, afsnittet der skal sendes til Hr. Vejleder i dag og den evige deadline og dårlige samvittighed. Derudover skal jeg holder to fester indenfor de næste tre dage. Først i aften, hvor der er semifinale, og så på lørdag hvor der er finale. Og jeg har fået lovet at lave middag i aften, så nu skal vi i Inco og købe ind.
For en halv time siden ringer Exmanden så for dels at snakke om chefen (som han også kendte særdeles godt), dels for at diskuterer vores gamle hund, som min lillesøster fik, og som nu er blevet givet videre til hendes spasser-ex. Exmanden ville lige aflægge ham et besøg for at sikre sig at han behandlede hunden ordentligt. Og sidst, men ikke mindst, for at snakke begravelse, som findere sted i næste uge.
Og for at det ikke skal være helt løgn, har jeg fået at vide at jeg får tre nye klienter i næste uge.

Hvor meget kan man strække en elastik, før den sprænger?

4 kommentarer:

Frk. Maj sagde ...

Pyyyyh... man får helt sved på panden.

Frk. Maj sagde ...

og forresten... Go' fest iaften og lørda ;)

Anne O'Manne sagde ...

Pas nu på dig selv!

Christina sagde ...

håber i havde en god aften... til trods for det noget skuffende resultat... og pas nu på dig selv!!