fredag den 11. maj 2007

Mor er ikke vred, mor er skuffet.

Okay, det er løgn. Mor er faktisk vred! Hvad skete der lige i går??? Jeg taler selvfølgelig om semifinalen i Melodi Grand Prix. De ti der gik videre, var noget nær de ti dårligste. Og pudsigt nok var samtlige af dem østlande. Der har før været tale om en østblok mafia i Grand Prix-sammenhænge, og jeg har måske ikke købt den helt. Men nu! NU køber jeg den! Det er jo skandaløst! Så mor er kraftpetervæltme både vred OG skuffet!

Og DQ; Du gjorde det fint, holdt ikke den høje tone helt så længe som vi havde håbet, og tøjskiftet er set en del gange før (min favorit er stadig Hviderusland i 205), men bortset fra det, skulle du jo 100% ha' været videre. Bulgarien... FNYS!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

saft susme også for ringe... pisse ringe... foreslår øst europæisk gran prix og vest europæisk gp fra NU af

Anonym sagde ...

Jo jo, men en mand med læbestift og i netstrømper, helt ærligt :-)
God weekend Miss

Miss Blue Eyes sagde ...

Kontorchef: Ja! Lige præcis! Det er jo det Melodi Grand Prix handler om... Sådan da.. Det handler i hvert fald om glad musik, god performance og et show man husker. Og det synes jeg han leverede.

Anne O'Manne sagde ...

Ej, men hvad skete der lige? Det var så elendigt, at jeg først skruede ned for lyden, indtil jeg fattede, at jeg ligeså godt kunne skifte kanal.
Øv!