søndag den 13. maj 2007

Aaaaav...

Puha, jeg har tømmermænd! Holdt en fabelagtig Melodi Grand Prix fest i går aftes. Folk havde det pragtfuldt og indtil flere snøvlede i fuldskab, at det var den bedste fest de nogen sinde havde været til, da de tumlede ned af trappen. Bragte en masse forskellige mennesker sammen, som overhovedet ikke kendte hinanden, men som alligevel morede sig bravt sammen. Hørte KUN Melodi Grand Prix-musik hele natten, og må nu erkende at de nærmeste tre opgange nok er ved at holde møde om hvordan de får mig slået ihjel. Flere af dem var i hvert fald rimelig utilfredse. Men havde sat seddel op! Nå! Vi præsterede at få 26 mennesker placeret inde i stuen så alle kunne se fjernsynet, råbe fornærmelser til de dårlige, hyldestråb til de gode og skrive stemmesedler. Fik hooket min nysingle lillesøster op med Lækkerkærestens bedste ven, så de forsvandt ud i natten sammen. Har glimmer i hele lejligheden, inklusiv på kattene, i køleskabet og i Lækkerkærestens brystbehåring. Mmmm... Sådan skal en fest være!

Jeg har som sagt ganske grufulde tømmermænd, og priser mig lykkelig for at hverken mor eller svigermor havde tid til at modtage det obligatoriske besøg med dertil hørende blomster. I stedet er Lækkerkæresten draget ud for at hente sushi, og så står den på hygge i den røde sofa. Mmmm... Sådan skal en søndag være!

1 kommentar:

Anne O'Manne sagde ...

Det lyder da også bare som den mest fantastiske fest - og efterfølgende tømmermandsdag.