mandag den 14. maj 2007

Force majure

Når man kigger ind i skabet og ser to plader chokolade, en pakke romkugler, en pakke cookies og en stor flaske cola, og stadig tænker; "Shit! Det er ikke nok til i aften, mon man lige skulle smutte i 7/11!", så ved man at mens'en er på vej.
Det nytter ikke at kæmpe imod denne trang til sødt. Det er force majure...

Force majure: A French term literally translated as "greater force", this clause is included in contracts to remove liability for natural and unavoidable catastrophes that interrupt the expected course of events and restrict participants from fulfilling obligations.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu ved jeg lige pludselig hvorfor jeg har spist halvdelen af en pakke Brownies fra Karen Wolf her til aften ;-)

Christina sagde ...

jeg ønsker dig al mulig held og lykke :P

Anne O'Manne sagde ...

:-O Det er jo slet ikke nok! Har du været i kiosken?

Miss Blue Eyes sagde ...

Har ikke været i kiosken. Har spist næsten en hel plade chokolade, og så ringede veninden med den gode nyhed. Og af mystiske årsager forsvandt den grumme trang til sukker (måske fordi jeg kom i tanke om at jeg skulle gøre George hetero om få dage, og det er ikke sikkert at flirteblik styrke 5 virker skidegodt, når man er smældefed), og jeg lagde resten ind i skabet igen (altså, drak lige colaen ikk... men det tæller ikke med, for det er jo en livsnødvendighed!).