søndag den 27. maj 2007

Store planer - og så alligevel ikke

Sendte sms'er ud til en flok mennesker. Beskeden forsøgte at samle en masse til middag på Café Katz og efterfølgende karaoke på Sams Bar. Tænkte at min undskyldning for ikke selv at synge ville være min ømme hals og hostende statur.

Desværre var der ingen der kunne med så kort varsel, så i stedet kommer søs forbi, og så går turen til pizzariaet, den gode slikbutik og Playtime. Sofahygge med dvd'er, slik og lillesøster er hermed på vej. Og det er jo ikke det værste man kan bruge en søndag aften på.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Stort Tillykke med lejligheden..

- Det ser absolut dejlig og lækkert ud..
(skøn lys..Jeg kunne blive ved..)

Jeg håber, at du er blevet lidt mere frisk..
Pinsen skal ikke nydes indendørs...

Hvordan går det med specialet???
Ja, lidt nysgerrig er jeg jo..
Mange tanker
Brainie :o)

Christina sagde ...

årrhhhh... gid det var mig!!!