torsdag den 24. maj 2007

Hjælp!

Okay, heres the deal:
Jeg skal i aften ud med min yndlingsnordmand, humsen over alle humser, der tilfældigvis er i Kbh i aften. Jeg har ikke set ham i adskillige måneder og glæder mig bravt. Erfaringen siger dog at det ikke går stille for sig, og jeg kan ikke andet end at forestille mig at både orderne cocktails, lambada og stiletter vil blive nævnt i aftenens løb.
Mit problem er så at jeg stadig har lidt feber, jeg hoster som en gal og pudser næse hver 3. minut. Jeg er altså på god dansk; pissehamrende ucharmerende syg.

Er der nogen der kender en lynkur som gør, at jeg kan blive rask nok til i aften? Jeg afprøver gerne sære ting, hvis der er bare den mindste garanti for at det virker.

4 kommentarer:

Christina sagde ...

du har selv givet svaret... "cocktails, lambada og stiletter", en fantastisk kur specielt hvis de kombineres med panodil i rigt mål...


(ikke for rigt dog , det er ikke sundt!)

Anonym sagde ...

jeg ville prøve med noget varmt at drikke med masser af honning i -

f.eks. følgende saft af ½ citron 2 tsk honning - kogende vand til kruset er fyldt - og ind under tæppet mens du drikker det

Anonym sagde ...

Ingefær-te, efter devisen jo mere frygteligt det smager desto mere hjælper det.

Miss Blue Eyes sagde ...

Miss: Noget siger mig at jeg nok kommer til at afprøve den kur senere i aften :o)

Jens & Alice: Jeg har kombineret jeres råd, og lavet en drik af citron, honning og ingefær. Smager faktisk ret godt. Vi afventer mirakel...