fredag den 22. juni 2007

Bare så glad :o)

Sidder her med kontrakten. Den er sq i orden (han havde dog ikke lagt 8000,- oven i den aftalte løn, som jeg drømte) :-D Og de er altså helt vildt søde. Jeg skal starte d. 20 august, så jeg lige har tid til både ferie, flytning og den planlagte kongres. Det bliver så dejligt.

Mit liv spiller altså maks lige nu.

Og oven i det hele er Roskildeprogrammet kommet, og det er blevet lige præcis som jeg helst ville have det :o) Jeg skal være vagt under Mika, og det var jeg forberedt på, men vi får det grejet så jeg står oppe ved scenen, og så kan man nok lige kaste et blik over skulderen, op på ham den lækre, som jeg jo så står i første parket til. Alle de andre bands som jeg vil se, har jeg fri til, eller de spiller på vores scene. Guddommeligt!!!!

Ingen kommentarer: