fredag den 22. juni 2007

Skam dig, Snigende uldtæppe!

Bliver jeg da aldrig tilfreds???

Som nogen så klogt påpegede i en kommentar, så giver champagne tømmermænd. Og der blev vist drukket lidt af de liflige dråber i går. Jeg var altså lidt træt her til morgen, og skal jo op og diskuterer kontrakt senere, så jeg vurderede at en lur ville være en god investering. Og så drømte jeg...

Jeg drømte at jeg var til selv sammen kontrakt-forhandling, iklædt indianerdragt med fjer, fredspibe und alles. Og over natten havde direktøren besluttet at smide 4000,- mere i puljen hver måned. Men det var ikke nok for lille Snigende uldtæppe (eller hvad mit indianernavn nu ville være). Næ nej, jeg brokkede mig så meget at de smed yderligere 4000,- oven i... Hvad siger I så? En lønstigning på 12.000,- kr om måneden på under et døgn... Jeg er et utaknemmlig skarn at drømme sådan noget! Jeg er jo lykkelig for den løn de tilbød mig i går, og skal vist bare se at få kradset underskriften ned, inden de ombestemmer sig! Skam dig, Snigende uldtæppe!

1 kommentar:

Christina sagde ...

hehe... så kan du lære det lille snigende uldtæppe ;-)

håber dog trods alt, at hovedet har det bedre nu...

(og hvad siger psykologer egentlig om at drømme om store præstationer iført indianer kostume, jeg mener, versionen uden tøj er efterhånden analyseret sønder og sammen, men denne her er da ny ... eller??)