torsdag den 14. juni 2007

Glemt

Kender I det med at man kan føle sig glemt af omverden? Måske virkede det alligevel at melde mig ud af mit liv i dag, for der er bare stilhed. Lækkerkæresten svarer ikke på mine sms'er. Det gør veninden heller ikke. Min mail er gået i udu, så derfra er der også stilhed. Anlægget døde også pludselig, så stilhed. Jeg kigger på skærmen med specialet til jeg får ondt i øjnene, men i hovedet er der også stilhed. Jeg tror sq det virkede...

Er der nogen der ved hvor man sætter stikket til livet i igen, når man bliver lidt træt af at være glemt af alle?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nope!
men hvis du finde opskriften eller manualen så sig lige til, for jeg har været disconectet siden sensommeren 2003.......

Anonym sagde ...

Det var synd... -men husk at din lillesøs i Grønland ikke har glemt dig:-) Nu din mail er i udu, har du så ikke fået den mail jeg har sendt med fint billede af undertegnede med stor mave indeholdende din kommende niece??

Det der med at være glemt... nogengange må man være tålmodig!! Jeg husker tydeligt en meget ensom aften, hvor jeg ringede desperat til alle jeg kendte og en god ven til sidst forbarmede sig over mig og tog mig med i biffen. Ca. 5 min. efter jeg var gået ud af døren blev der lagt en besked på min svarer, med en som faktisk ville invitere mig på date (var single dengang...) -så det var bare pokkers... Så nøgleordet er "tålmodighed" ;-)
Kram Søs

Miss Blue Eyes sagde ...

Spunky: Will do ;o)

Søs: Jeg fik, her til morgen da det hele virkede fint igen, din mail. Og slap da af en mavse du efterhånden render rundt med. Vi glæder os vældigt til at se nogle resultater ;o)dantemus