fredag den 15. juni 2007

Pleeeeaaaase, ha' åbent!

Som de fleste (der interesserer sig for den slags) har hørt, åbner der en Starbucks i Kastrup Lufthavn. Ifølge hjemmesiden åbner den i starten af juni 2007. Nu ligger landet jo sådan at jeg tilfældigvis skal til Kastrup Lufthavn i dag... Og vi er nu i midten af juni. Men jeg kan ikke finde ud af om den er åben endnu. Derfor denne bøn:

Pleeeeeeeaaaaase, lille Starbucks, vil I ikke nok sørge for at have åbent i dag????

Hvis de er åbne kommer jeg ikke hjem. Så flytter jeg ind derude. Så kan Lækkerkæresten bare komme på besøg med Johnny Madsen (AKA Johnson & Master AKA Mine to fede katte). Det tror jeg bestemt han vil synes er ok...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jamen jeg var i lufthavnen i mandags og nyde min første mokka frapuccino - slightly addictive! Så glæd du dig bare!

Hilsen Line

Anonym sagde ...

ja jeg har også været inde og vende...da jeg for nylig hjemkom fra Paris...
det brand er jo stærkt vanedannende..
og når man gennem 5 dage har frekventeret kædens parisiske filiale min. 2 gange om dagen så var man jo også lige nød til at slå et slag forbi den nyåbnede filial i Kastrup...

så som anonym sagde.... glæd du dig bare!

Miss Blue Eyes sagde ...

Åh, det er da glædens og lykkens sted. Oh happy, happy day. Starbucks lever!