tirsdag den 26. juni 2007

Rimelig grimme, rimelig dyre sko

Okay, jeg har gjort noget i dag, som jeg faktisk aldrig troede jeg ville gøre.

Jeg har købt et par sko til ca. 1900,-... og de er oven i købet ret grimme. Hvad sker der lige for det?
Nå, jeg købte dem altså fordi de skulle være vildt gode. Efter mine utallige knæoperationer, er det åbenbart vigtigt hvad man putter på fusserne (klogeåge-fysioterapeuten sagde det selv...). Og i den forbindelse viser det sig, ganske overraskende, at spidse stilletter åbenbart ikke er sundt for knæet. Surprise-surprise. Nu har jeg så investeret i de her sko, som så åbenbart skal være sådan lidt mirakelagtige. Vi forventer os store (eller faktisk stramme) ting af dem. Den meget søde ekspedient sagde fx at de bl.a. styrker ballemusklerne, så man fik en god røv*
Og skal vi så lige ha' et billede:


*Hvortil jeg meget forurettet sagde at det havde jeg da i forvejen, så hvorfor han dog sagde det! Han blev helt perpleks og begyndte at undskylde helt vildt. Åh, det var sjovt... elsker at hylde de søde små ud af den på den måde. Lækkerkæresten bliver ved med at hoppe på den, når jeg laver den på ham.

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Mine forældre sværger til MBT (min far har også dårlige knæ), og jeg kunne virkelig godt tænke mig at prøve dem. Hvis de netop bare ikke var så "rimelig grimme". Måske skulle jeg bare se at komme i gang, for guderne skal vide, at min røv sagtens kunne bruge et løft.

Held og lykke med dem - og hold ud, for det er noget med, at man bliver ret øm af at gå med dem i begyndelsen.

Miss Blue Eyes sagde ...

He he, jeg skal nok melde tilbage om røven løfter sig ;o)
Og ja, kan du ikke lige tage og købe dem også. Så er vi i det mindste flere der har grimme sko, og så begynder folk at tro at vi er trendsetters, og så bliver de pludselig moderne... eller noget...

Anonym sagde ...

Forresten er MBT-skoene netop kommet på udsalg til 995 kr.
Så du kunne have fået dine nye grimme sko til det halve ...

Miss Blue Eyes sagde ...

Anonym: Ah ja, det havde været smart ikk'? Nu ligger det bare sådan at det kun var nogle modeller der røg på udsalg, og jeg skulle bruge nogle bestemte pga. knæet. Og det var selvfølgelig nogle af dem der ikke blev nedsat. Tro mig, jeg undersøgte det!!!

Anonym sagde ...

I skal bare lokke Kate Moss til at købe et par også, så skal I bare se trendsetting :oD

Anonym sagde ...

Jamen, jeg skulle gerne købe et par, hvis man lige kunne få dem i pæne langskaftede sorte støvler med en lille hæl til festbrug.

Zette sagde ...

Fandme hellere grimme sko end dårlige knæ og flere operationer. Ellers er der da virkelig noget fuldstændig galt med dine prioriteringer, MBE! Og det er vel for fanden ikke dine sko, der gør dig mest interessant? Det er vel den smækre røv, blue eyes eller dit kløgtige hoved? Så stop lige det der klynkeri, tak!

Miss Blue Eyes sagde ...

Starwarsboots: Jep, det må være løsningen...

Navnloes: Ja, det er lige netop den model man mangler, ikk?

Zette: Uh... du kan godt nok lyde streng... jeg bliver helt bange for dig. Skal nok, skal nok!