torsdag den 14. juni 2007

Tss... for meget altså!

Hvis man ikke kan regne med at man bliver pms'et på de rigtige tidspunkter, hvad fanden kan man så regne med?
Jeg er sur og ked af det og frustreret og komplet urimelig. Jeg har forsøgt at melde mig ud af mit liv i dag, men det er ikke rigtig lykkes, så derfor håber jeg at Blomsterpigen har tålmodighed nok til at containe mine vredesudbrud senere på dagen, når den står på venindehygge. Og det værste er, at jeg slet ikke skal være pms'et lige nu! Det skulle jeg ha været i sidste uge, men den slags kan åbenbart blive forsinket.

Når jeg sidder og kigger på de sædvanlige blogs har jeg lyst til at kommentere en masse, men jeg kan ikke overskue det. Så Miss M; jeg føler med dig, og vil mægtig gerne sige noget klogt og støttende, men kan ikke i dag. Og alle jer andre; I får kommentare når jeg bliver mig selv igen. Med mindre jeres indlæg kræver at man skælder ud. Så får I dem nu!

1 kommentar:

Christina sagde ...

jeg er glad for at du ikke vil skælde mig ud, min erfaring siger mig, at hvis psykologer først tager den metode i brug, så er den helt gal...

søde du, jeg håber at du har det bedre nu. sender al overskydende energi, og et stykke fødselsdagskringle (og den er go'!!)