mandag den 25. juni 2007

To opsigelser og et par forsvundne jyder

Var først en tur på klinikken og sige op, i dag. De virkede oprigtig kede af at skulle undvære mig, og det gjorde det jo ikke nemmere. Jeg kommer sq til at savne emnet og klienterne.
Derefter en tur på det andet job og sige op, og på trods af en 8-årig historie sammen, var det ikke helt så svært. Primært fordi chefen ikke tog det så fedt, men nærmest blev fornærmet. Hvad han lige havde forestillet sig, ved jeg ikke...

Så havde jeg en aftale med Blondie og hendes kæreste Røde. Og helt ærlig... sværere er Kbh sq da ikke at finde rundt i! Eller hvad? Jeg måtte under alle omstændigheder guide Blondie ca 4 gange, før hun nåede hen til bestemmelsesstedet. Er du sinder hendes indre GPS er i udu! Ikk' Blondie ;o)


Nu skal jeg pakke mine ting sammen og så over til Lækkerkæresten. Han får leveret sit komfur i morgen, og så skal der være nogen til at tage imod det.

Ingen kommentarer: