torsdag den 21. juni 2007

Oh my god!!!!

Jeg er lige blevet ringet op af direktøren. De tilbød mig jobbet. Og fordi de var så imponeret over mig, ville de gerne starte med at give mig en løn der var 4000,- kr højere end den de først havde sagt.

Fuck, hvor er det vildt!!!!!!! Jeg har aldrig hørt om en nyuddannet der er gået ud og har taget så høj en løn med det samme. Og det er bare så spændende et job. Jeg er faktisk en lille smule ved at tisse i bukserne af glæde :-D

Jeg tror sq lige jeg skal ned og købe en flaske champagne!


Og ja - jeg sagde selvfølgelig ja til jobbet :-D

9 kommentarer:

Anne O'Manne sagde ...

FANTASTISK FANTASTISK FANTASTISK!!!

Stort tillykke! Hvor er jeg dog glad på dine vegne!

Hvornår skal du starte?

Christina sagde ...

HVOR ER DET STORT!!!!!


TILLYKKE!!!!

Anonym sagde ...

Tillykkeeee :)

Jeg er så hende den dumme der - selvom HR manden sagde lønnen ikke var helt på plads endnu - ikke spurgte om hvad de havde forestillet sig. Dooh siger man så. OG manden svare ikke på min mail idag.

Nå pyt. jobbet er mit. Og lønnen klarer man nok :)

Kæresten min har også lige fået en sindsyg startløn som nyuddannet pga. erfarring fra eget firma. Hans startløn tror jeg ALDRIG jeg kommer op på.

Tillykke igen.

Julie_a sagde ...

Hvor fantastisk dejligt! Stort tillykke :-)

Anonym sagde ...

Hvor er det bare skønt for jer. Tillykke - håber I får en skøn fejring her til aften :)

Anonym sagde ...

STORT te'løgge! Godt godt gået ;-)

Anonym sagde ...

AAjjj hvor fedt!!! Tillykke med det :-) Det må fejres på Roskilde også...

1000 gange tillykke!!!

Frk. Maj sagde ...

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE... hvor er det da super fedt :-) Super glad på dine vegne!

Kan tydeligt huske den fede fornemmelse, da det kun er 1/2 år siden jeg fik samme besked... håber du bliver lige så glad for dit nye job som jeg er for mit..

teløgge igen :D

Zette sagde ...

1000 gange tillykke. Hvor er det fedt for dig. Glæde på dine vegne.