onsdag den 13. juni 2007

Nu med netværk #3

Nå, så har jeg gjort det. Jeg har sendt en ansøgning til dem. Har ringet lidt rundt og hørt forskellige folks synspunkt. Min veninde som er et par år foran mig, rent fagligt. Min mentor. Hende min kontakt der arbejder for firmaet. Og så selvfølgelig min dejlige Lækkerkæreste. De kom alle med gode argumenter for og imod, så jeg besluttede at jeg prøver.

Sjovt. Lige da jeg læste stillingsannoncen tænkte jeg at det gad jeg nok ikke, men efter at have snakket med hende og hørt mere om jobbet, tænker jeg at det sq nok er ret interessant og at jeg faktisk vil være ret god til det. Så nu må I gerne lige krydser lidt fingre. Vil i hvert fald gerne til samtale, så jeg kan finde ud af lidt mere om stedet og stillingen.

3 kommentarer:

| sagde ...

Jeg krydser alt, hvad jeg har af fingre. Ja, jeg vil endda gå så langt som til at folde hænderne for dig...

Frk. Maj sagde ...

Kryser alt hvad jeg kan...

og selvom det ikke er noget du har tænkt dig at beskæftige dig med altid, så er det med garanti en fed erfaring du vil få, og kan tage med videre... I de forskellige stillinger (faste som vikariater) jeg har haft, har lært mig en hulens masse... - og har - udover min enorme intelligens (hahaha) været med til at jeg faktisk sidder i mit drømmejob idag ;)

Miss Blue Eyes sagde ...

Tak for det, I to søde mennesker. Så håber vi det virker :o)