lørdag den 16. juni 2007

Vejledning - the easy way

Jeg var til vejledning i går. Ude i lufthavnen, med en cappucinno i den ene hånd, en muffin i den anden og en cookie i tasken. Oh Starbucks længe leve!!!

Nå, Jeg linede også op med den digitale diktafon, så jeg kunne indfange samtlige af Hr. Vejleders guldkorn og så tyvstjæle hans ord og bruge dem skamløst i opgaven når jeg kom hjem. Det viser sig så, at han egentlig ikke rigtig har nogle kommentare.

Hvad mener du med det?, spørger jeg lidt panisk (forestiller mig straks at jeg har misforstået det hele, og at han nu beder mig skrive lortet om). Jamen han synes bare det var rigtig godt, og han havde kun lige en enkel sætning han gerne ville have uddybet lidt mere.
Så nemt skulle han ikke slippe tænkte jeg, og spottede et rødt kryds han havde sat på side 7. Ha! Hvad er så det?!, spørger jeg og placerer min fede finger ned oven på krydset med triumferende mine.
Det var et jeg satte fordi jeg skulle ud og tisse, og så skulle jeg lige markerer hvor jeg var nået til, tillader han sig at sige grinende.
På sidste side har han understreget et citat jeg har brugt, og skrevet obs ud for. Nu er jeg jo ikke dum, så jeg ved da godt at det må betyde noget, og forestiller mig at han mener at det er fuldstændig tåbeligt og ligegyldigt at bruge det citat her. Men det viser sig såmænd bare at han synes det var så godt, at han selv ville bruge det i en artikel han er ved at skrive.

Nå.

Så må jeg vel bare accepterer at jeg er et geni, der har skrevet mindst et af mine analysekapitler så godt at Hr. Vejleder stort set ikke kunne sætte en finger på noget negativt.

Så skidt da.

3 kommentarer:

Christina sagde ...

det kræver vist et tillykke... nej, hvor er det fedt! bekræftelse OG starbucks, så bliver det ikke ret meget bedre .-)

Anonym sagde ...

Hvor lækkert at få så meget ros - sikke en sød vejleder!

Zette sagde ...

Fedt. Godt til dig, MBE: Starbucks og roser fra vejleder, det var da vist en god dag!