onsdag den 20. juni 2007

Om dagens succeser og et par trætte Blue Eyes

Jeg har godt nok haft en lang dag... Startede til jobsamtalen, og det gik bare rigtig godt. Jeg er blevet endnu mere vild efter at få jobbet, for det lød spændende, udfordrende og interessant. De var også rigtig søde, og det virkede som et godt sted. Heldigvis var de vist også ret positive omkring mig, for jeg gik med det samme videre til næste samtale. Som er i morgen! Så jeg forbereder lige videre :o)
Jeg tør næste ikke håbe for meget på det, men jeg vil så gerne ha den stilling!

Lækkerkæresten fik 10 i sin eksamen i dag, så det var superflot. Han fortalte at de afsluttede eksamen med at danse deres sidste pointe ud... Det skal man vist være ret selvsikker og overskudsagtig for at gøre :-D Manden læser statskundskab, så det er altså ikke det mest oplagte at gøre...

Efter min samtale tog jeg på arbejde, hvor vi selvfølgelig var underbemandet, fik ingen pauser, havde megatravlt osv. Så jeg var noget træt da jeg fik fri. Men når nu Lækkermåsen inviterede på middag for at fejre vores dag, siger man jo ikke nej. Nu er jeg så lige kommet hjem. Lækkergøjen er taget ud for at drikke nogle øl med drengene, men jeg orkede ikke mere. Må også hellere være lidt udhvilet til i morgen.

Og så endnu en bøn, til alle jer der gider: Fortsæt lige med at krydse fingre! Det har virket so far...

3 kommentarer:

Christina sagde ...

hvor er det godt!!! :D

krydser stadig... sov godt søde.

Anne O'Manne sagde ...

Hvor er det dog bare helt vildt spændende!

Jeg krydser videre.

Anonym sagde ...

Jeg krydser ...

Jeg tror du får det. Så er vi da to heldige i denne uge :D