fredag den 15. juni 2007

Uh... Spændende!

Så så man lige mig blive vækket her kl 9 (ja, vækket! og hvad så? man må da gerne lige sove lidt længe, nå!), af dem fra det der firma jeg har søgt job hos. De synes min ansøgning var rigtig god, og vil gerne se mig til en samtale.
Så på onsdag skal jeg ind og sælge mig selv rigtig godt. Det bliver godt nok spændende. Må hellere forberede mig lidt. Læse om firmaet så jeg kan stille intelligente spørgsmål og den slags.

Hvad har man på til en jobsamtale? Når det nu er et lidt fint, stort firma, så kræver det nok en skjorte ikk? Sådan en har jeg ikke... Note til selv: Køb passende tøj!

Læg venligst mærke til at både linkedin og fingerkrydsning hidtil har virket, så fortsæt venligst :o)

2 kommentarer:

Christina sagde ...

fantastisk!!!


tillykke søde miss :-)
(og krydser fortsat)

Miss Blue Eyes sagde ...

Så langt, så godt... Ingen grund til at sige tillykke før de har tilbudt mig jobbet, med den dertilhørende fede løn ;o) Men tak...