onsdag den 27. juni 2007

Grimme, dyre, dumme sko!

Er netop hjemvendt fra job, og de nye dyre sko har haft deres ilddåb. Jeg havde dem på et par timer, og det kunne sørme mærkes! Og nu tror I der kommer en lille solstrålehistorie om hvor fantastiske de er, ikk? Det gør der kraftpetervælteme ikke!!!!

Aldrig har mine små fusser smertet så meget, og sjældent har vablerne været større! Det er jo toturinstrumenter til at putte på fødderne! Av, siger jeg bare! Det er muligt at det er et spørgsmål om tilvænning, men helt ærlig. Det kan da ikke passe at ens fødder kræver en times fodbad og meget forsigtig massage, før man overhovedet kan gå på dem igen. Er der nogen derude, som har prøvet disse sko, og som kan fortælle om den slags er normalt? Lige nu er jeg meget fristet til at gå ned og bytte dem.

4 kommentarer:

Zette sagde ...

og den med det skal være skidt før det kan blive godt er vist nok måske lidt tynd i denne sammenhæng - men jeg tror nu alligevel på det. Siger den frygtindgydende, skræmmende Zette!

Anonym sagde ...

Av, av, av. Kender det kun al for godt, det gør bare så naller. Jeg plejer at smide lidt børnepudder i skoene inden fusserne, så er fødderne tørre og vablerne kommer ikke så nemt. Pøj pøj med dem :-)
p.s. du kender mig ikke, men jeg nyder at læse på din blog *SS*

Anonym sagde ...

Øv nu er man lige så sej, og så klemmer de. ØV.
God weekend til dig Miss.

Trine Als sagde ...

MBT sko GØR bare ondt de første mange gange.
Dine fødder skal lære at bevæge sig naturligt igen og hvis du har gået meget med hæl eller i ikke fleksible sko, er dine fødder stive og vil ikke bevæge sig med skoen. Så skraver de på alt dernede og du får vabler. Tag dem på 10 min ad gangen derhjemme og så ud på bare fødder ind imellem, sådan en 5-10 gange om dagen, så er du klar på onsdag...Cirka.
God fornøjelse fra en overbevist MBT bruger, med ex-dårlig hofte. De virker, gør de.
God weekend.