søndag den 10. juni 2007

Om oprydning og kræmmertyper

Okay, jeg er gået i gang med et stort projekt. Vi har jo ikke plads til alle vores ting når vi flytter, så jeg har lovet Lækkerkæresten at sorterer lidt. Det plejer jeg ikke at være så god til. Specielt ikke i ting som bøger. Jeg har nok noget i retning af 500 bøger. Ja. Og dem er der altså ikke plads til. Det er fair nok. Problemet er så bare at jeg nu skal vælge hvilke der bliver og hvilke der ryger.

*********** Senere ************

Trode faktisk det ville være ret svært, men ved I hvad? Det var det fakkertalt ikke. Det har faktisk måske taget en lille smule overhånd. I hvert fald står der lige nu 6 høje stakke midt på gulvet, der skal ud. Det er mig meget imod at smide bøger ud, så skal lige finde ud af om jeg vil afleverer dem til en antikvariat eller hvad. Kunne faktisk også tage dem med i sommerhus i weekenden, og sælge dem på loppemarked...

Har bare aldrig rigtig set mig selv som kræmmertypen...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Eller pakke dem i kasse og sende dem til Århus? :D

Christina sagde ...

jeg er sikker på at du bliver en smuk kræmmer ;-)

Miss Blue Eyes sagde ...

Ha ha ha, Alice... Det er dine hvis du kommer forbi Nørrebro og henter dem. Men ellers ryger de på loppemarked på lørdag.

Miss: Årgh ja, hvor var det lige sødt skrevet :D Tak

Anonym sagde ...

Miss -- Arrgh... Jeg når nok ikke lige til KBH inden lørdag. Æv.

God vind med bogsalget :D