søndag den 17. juni 2007

Puuuuuh.... aldrig mere og det der

Jeg har tømmermænd... jeg var ude og spise med Blomsterpigen i går, og så endte vi på en bar, hvor den søde svenske bartender blev ved med at give os gratis cocktails. Hun eksperimenterede med nye opskrifter, og så ville hun gerne have feedback. Man skulle da være et skarn, hvis ikke man gjorde sit bedste for at smage dem alle sammen og sige sin ærlige mening.

Bortset fra de gratis cocktails der flød i en lind strøm, kan der af højdepunkter nævnes:
- En uhyggelig fuld flok polterabendmænd som kastede deres kærlighed på mine bryster
- Da jeg snakkede med en mand klædt ud som en ko
- Da vi spillede basket i stilletter med en flok små drenge
- Da jeg blev så begejstret over at hører Lækkerkærestens stemme i telefonen, at jeg glemte at se hvor jeg gik, og derfor bragede ind i en lygtepæl

Alt i alt en god aften, men en forfærdelig morgen med tømmermænd så store at det burde forbydes ved lov. Har en aftale om lidt søndagsdruk med Musikfidusen, men håber inderligt at jeg kan smyge mig udenom på en elegant måde.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lyder som en god aften, med det kniber vist lidt mere med dagen i dag. :-) Held og lykke emd i dag.

Anonym sagde ...

Lyder som en munter aften ;) For nogle måneder siden gik jeg ind i et skilt - gav lygtepælen et godt boing? Det gør det flade skilt bag Politigården i Aalborg ;)

God bedring!

Christina sagde ...

lyder som en skøn aften :-) jeg er ikke så lidt misundelig, håber at tømmermændende har forladt dig nu...