onsdag den 13. juni 2007

Nu med netværk #2

Okay, jeg tog lige en hurtig beslutning og ringede til det firma som havde en ledig stilling (og som en af mine kontakter er chefkonsulent hos). Og jobbet lyder faktisk ok spændende... Og lønnen er faktisk nok ca. 8.000,- kr højere end jeg ellers ville kunne få som nyuddannet. Og hun lød faktisk meget begejstret for mig, og opfordrede mig til med det sammen at sende en ansøgning.

Hmmm... nu sidder jeg så og tænker lidt. Det er i en ca stik modsat retning af det jeg gerne vil, og det jeg har arbejdet hen imod. Men der er ingen jobs at få i det felt jeg gerne vil ind på, i hvert fald ikke som nyuddannet. Og lønnen er lousy. Er det usselt at søge et job i en anden retning, ha den stillling i et par år, mens jeg tager kurser ved siden af, og så søge tilbage til min elskede niche? Når jeg nu egentlig synes at det andet job lyder ret godt.

Lidt i vildrede...

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du er da overhovedet ikke i vilrede?

Du skal da tage det job.. om det så er langt fra det du gerne vil i sidste ende, så giver det erfaring som ligegyldig hvad nok vil hjælpe dig i den rigtige retning.

Jeg ville gøre det.

Nu. :D

Miss Blue Eyes sagde ...

He he, det er sådan ca lige hvad en del af mine venner sagde. Og ansøgningen er sendt ;o) Kryds fingre...