fredag den 26. januar 2007

Dagens overspringshandling nr 2

Jeg ringede til Mutti. Hende og Hansi (som er min papfar) tage om et par timer til Kina. Heldige hunde (altså det er ikke hundene i Kina der er heldige... de bliver jo spist!). De skal på den fedeste rundrejse i 3 uger. Jeg synes at det er så fedt at de tager sig tid og råd til at rejse så meget som de gør.
Nå, de skal altså til Kina. De skal ned sydpå, og der er vist dejlig varmt. Kunne godt lige bruge 3 uger i varmen. Min mor spurgte om der var noget hun skulle købe med hjem til mig, og jeg bad om en lille kineser som kunne gøre rent i lejligheden og så sove inde i mit skab. Det mente min mor ikke var politisk korrekt. Betyder det at jeg ikke får den (og må man godt skrive "den" når man nu var så fleksibel, at man ikke krævede et bestemt køn?)?

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

SKYND dig at få dem til at tage en masse grøn the med hjem til dig fra et af de kinesiske the huse.
Uhm... det er så lækkert i forhold til det man kan få herhjemme.

Jeg er ved at løbe tør mht the fra kina som jeg tog med hjem i sommers.

Miss Blue Eyes sagde ...

Men er det bedre end en rengøringskineser? Jeg mener, grøn the er da meget godt... men her trænger virkelig tila t blive gjort rent!

Anonym sagde ...

Hehe. nej, men når nu din kære mor ikke mener rengøringskineser er tilladt :P