fredag den 5. januar 2007

Afsløring for kæresten

Jeg fortalte i går Lækkerkæresten om bloggen. Ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før. Måske fordi det ikke er kommet op. Måske fordi jeg egentlig gerne ville beholde den for mig selv.
Men nu kom det altså op i en snak om blogs generelt og i forbindelse med et speciale. Jeg fortalte at jeg har en, hvilket vist overraskede ham lidt. Han spurgte lidt til hvad jeg skrev om, og jeg forklarede overfladisk hvad den tidligere handlede om, og hvorfor jeg nu havde lavet en ny. Og så sagde jeg at han gerne måtte læse den, hvortil han svarede:

"Det behøver jeg ikke. Det er helt okay at du har noget, som bare er dit."

...

...

Lad os lige få én ting på det rene! Hvis det nu var omvendt, og det var ham som havde en blog, hvor han bl.a. skrev om mig og vores forhold, så ville jeg være meget tæt på at dø af nysgerrighed! Og hvis han ikke frivilligt gav mig linket, ville jeg udsætte ham for den ondeste seksuelle tortur jeg kunne finde på, til han overgav sig!

Hvor er der dog stor forskel på mænd og kvinder nogle gange...

Og så må jeg jo hellere tilføje, at en bemærkning som den han kom med der, bare får mig til at elske ham meget højere :D

Ingen kommentarer: