fredag den 26. januar 2007

Melodi grand prix, semifinale nr 1

Så sidder man her og ser Melodi Grand Prix. Jeg har spist lækker mad så det står mig ud af ørerne (og tyttebøvserne har for første gang i deres liv fået engelske bøffer med whiskeysauce... det ku' de godt li'!) og var helt klar.

Men helt ærlig!

De der værter.... de ødelægger det altså for mig! Til gengæld må jeg erkende, at lige meget hvor meget jeg elsker min dejlige kæreste, så er det lidt sug i maven at se ex'en. Han har været med et par gange, ikke som solist men som korsanger. Og han ser sq godt ud, som han står der på scenen. Han er nok en af dem jeg har været allermest forelsket i. Jeg er fuldstændig på det rene med at vi overhovedet ikke ville være gode sammen, han ville drive mig til vanvid, er for vattet, for kedelig til daglig, ikke intelligent nok og vi vil noget helt forskelligt med vores liv. Ikke desto mindre må jeg dog stadig erkende, at jeg for fanden da godt kan se hvorfor jeg fandt ham tiltrækkende, dengang for...10 år siden! Hold fast, som tiden dog går...

Nå, tilbage til musikken. Skal vi ikke bare blive enige om at der er nogle der, som slet ikke burde være der host-Anette-host... Vi er, i skrivende stund, nået ca halvvejs, og der har ikke just været nogle vindersang endnu. Ham der Jacob synger godt, men nummeret er ikke just MGP-stilen.

Nå, nu begynder det at ligne lidt. Ham den lille fængselsmus (tjek lige den der trøje...), Elmo, er da ganske talentfuld.. omend det ikke er MGP-agtigt. Og så har han jo en ganske god korsanger... Ej, nu skal jeg nok stoppe med ham. Men helt ærlig, han synger sq kor på næsten alle sangene! Han vil nok gerne til Finland i år :D (skide sjov vittighed, hvis man er MGP-fan...ikk?).

Sonny & Cher er inde og se showet, og jeg kigger ihærdigt hver gang kameraet panorerer hen over folk. Jeg kan ikke se dem... gud ved om de er der?

Jeg kan forresten godt afsløre, at jeg selv har drukket det meste af en flaske god rødvin. Så jeg er ved at være lidt fuld... mægtig hyggeligt at sidde herhjemme og drikke sig fuld mens man ser Melodi Grand Prix... det gør man generelt for lidt... det er selvfølgelig også kun én gang om året det er her...

Okay, nr 7... trods fin øjen make-up holder det der altså ikke! Mon man skulle stille op selv en dag? Jeg mener, hvor svært kan det være??? Nogle af dem der, klare det da i hvert fald ikke særlig godt! (Jeg kan forresten også afsløre at MGP får min indre bitch frem... men jeg plejer også at se det sammen med en flok homoer, og så falder man ligesom bedre ind, hvis man er lidt dramabitch... i hvert fald blandt "mine" homoer).

Den der nr 8 er ikke supergod, men den ville gøre det ok i det internationale... Hmm... den tror jeg skal videre. En chick med lækker mave, en cool kvindelig dj og to lækre dansefyre... det går man aldrig af vejen med.

Jeg håber altså at semifinale nr. 2 indeholder lidt mere substans, for de første 8 var da rimelig dårlige.

Ja, dette indlæg er skrevet fordi jeg ikke havde nogle at kommentere det med... jeg er en sørgelig bugger...

Hilsen damen med de blå tænder

P.S. Har lige snakket med Sonny... Han er ikke inde og høre det... skal først derind til finalen, den heldige hund!


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hey altså. Du glemte nr 6 som helt klart var min favorit?

Kan du forklare hvorfor det altid er de semi-kendte/kendte (som iJakob Andersen, Hr. Elmo og Annette Heick) der går videre? Annette som luftede appelsin huden var da helt klart ikke specielt dygtig, og nogle af de andre havde helt klart mere at byde på efter min mening.

Næste år stemmer jeg for en semifinale med ukendte og en med halvkendte - det vil give en fair fordeling