fredag den 26. januar 2007

Slut med overspringshandlinger

Jeg har transkriberet alt hvad jeg skulle idag. Trak for lidt siden i noget andet tøj og smuttede i Kvickly. Har købt lækre bøffer, dejlig rødvin og guf. I aften er der den første semifinale i Melodi Grand Prix, og det skal fejres med manér. Glææææder mig :D
Kæresten leger med drengene, og kommer hjem en gang i nat, plakatvissen, og højest sandsynlig med en pose fra McD under armen. Det er nu meget hyggeligt at blive vækket af nøglen i døren, og en stille banden når han falder over katten eller sine egne fødder. Så breder der sig en stank af junkfood og øl, og han kommer hoppende ind i sengen, efter at have tændt lys lige ned i hovedet på mig. Han insisterer på at spise burger i sengen, spilder gerne lidt på min hovedepude, og falder i den dybeste søvn, når først han er sikker på at han har vækket mig fuldstændig med sang, kild, vrøvl og uanstændige berøringer.


Kors, hvor er man forelsket når man ligefrem glæder sig til det! Har også købt ind, så jeg kan lave den perfekte tømmermandsbrunch til ham i morgen...

Ingen kommentarer: