lørdag den 20. januar 2007

Okay, ikke mere stilhed

Der har været stille en uge. Ikke fordi jeg ikke har haft noget at skrive. Heller ikke fordi jeg har ligget syg el.l. Næ, jeg fik bare lige nok. Jeg følte lige pludselig at jeg havde udleveret lidt for meget af mig selv, og jeg blev bedt om detaljer, både her og IRL, om noget jeg havde skrevet. Jeg var nok en kende pms'et, men jeg følte pludselig at mine grænser blev lidt overskredet.

Det er selvfølgelig mig selv der vælger hvad jeg skriver om her, og hvis jeg bliver tøsefornærmet, kan jeg bare lade være. Men jeg må indrømme at ganske ofte glemmer jeg at folk læser med her.

Okay, nok ynk.

Den sidste uge har været hektisk. Vi bringer et kort resumé:

Jeg var til et fabelagtigt ph.d.-forsvar med en endnu mere fabelagtig fest bagefter. Jeg gnubbede albuer med et par verdenskendte pinger, og dansede med et par knap så verdenskendte humser. Det var fedt og jeg blev endnu en gang bekræftet i at networking... det kan betale sig!!! Så hvis alt går vel og ph.d.'en ansøgningen bliver godtaget, så skal jeg på 4 mdrs forskningsophold på UCLA i Californien.

Jeg er også startet nyt job i denne uge. Vildt... Enough said.

Så har specialet rykket sig et stort skridt fremad og jeg sidder lige nu og forbereder næste store skridt som kommer om et par dage. Det er en smule angstprovokerende, for jeg føler lidt at jeg kaster mig ud i noget, som jeg ikke helt har styr på... Men det får jeg vel :s Og det hele ser ud til at flaske sig, selv om der konstant bliver lavet ændringer.

Lækkerkæresten er taget til Amsterdam og jeg er for en kort stund græsenke. Første aften var det hyggeligt at være alene. Nu er det røv.

Jeg var lige ved at få et panikangst anfald i går aftes, da sidste afsnit af SATC gled over skærmen. Siden jeg købte boxen for nogle måneder siden, har det været min afslapnings-hygge-måde. Og nu er den sluuuuut :( Jeg kunne selvfølgelig bare starte forfra...

Ugen har også stået på tøsefrokost, middag med min familie (et fuldstændig gedemarked... de er vanvittige!), middag med svigerfamilien (de er totalt søde... og slet ikke vanvittige!), for lidt søvn, et par lange sørgelige tlf samtaler og en masse missekattekæl.

Resumé slut

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Held og lykke med phd ansøgningen! Sikke et overskud mens du stadig sidder med specialet.

Jeg overvejer også at skrive phd på et tidspunkt, men når først jeg får overstået specialet, skal jeg lige et par år ud af det akademiske miljø først. :-)