tirsdag den 2. januar 2007

Hvor distræt og klodset er man så?

Jeg sidder jo og skriver speciale. Eller... det kalder man det jo. Men i virkeligheden skriver man jo ikke særlig meget. Man læser og streger ud og sletter... Og så en gang imellem skriver man lidt. Okay, jeg sidder altså her ved skrivebordet og er omgivet med bøger, noter og kaffekopper. Mit blik er stift rettet mod en meget interessant artikel, som helt sikkert kan bruges. Og så er det, at min ene hånd begynder at lave mærkelige ting. Jeg ved seriøst ikke hvad der sker. Men for et par dage siden klippede den ene hånd i den anden hånds pegefinger. Auvs! Jeg havde slet ikke registrede at den havde snuppet saksen.
Og for lidt siden stak den mig pludselig i øjet! Hvad fanden skal det til for! Det er sq da dumt, og nu sidder jeg med et meget rødt øje der løber i vand, og en hånd der ser ud til at more sig gevaldigt.


Lyder jeg meget skizofren når jeg omtaler min højre hånd i tredje person?

3 kommentarer:

Tris G sagde ...

Nej. Kun lidt. ;o)

Anonym sagde ...

Nej. Jeg har ind i mellem haft lignende problemer med mine hænder:
http://takashimaya.smartlog.dk/80049_Nar_ens_hand_har_sit_eget_liv.html

Miss Blue Eyes sagde ...

Return of the killerhands!!!!

AAAARGHHHH!

Ha ha ha... jeg er sjaaaw :oP